niedziela, 13 sierpnia 2017

Młodej parze

Witam :)

W ten niedzielny słoneczny dzień przybywam do Was
z moją kolejną inspiracją.
Dziś jest to warstwowa kartka, oczywiście z białymi kwiatami :),
zrobiona w całości z papierów Provence.
Całe małe kwiatki w obsypałam białym brokatem
większe gdzieniegdzie, ale i w jednym miejscu na kartce, 
pod napisem, zrobiłam taką plamę brokatową.
Akurat ta plama była zamierzona, jednak jest to bardzo dobry sposób,
gdy czasami klej kapnie tam gdzie nie potrzeba i jest to niestety widoczne,
albo przy podklejaniu czegoś widać świecące miejsce po kleju.
Nic tak mnie nie drażni jak plamy po kleju na kartce,
dlatego w ten sposób tuszuję je, 
ale jednak najczęściej robię takie zaplanowane plamy.







Wykorzystałam:





Pozdrawiam serdecznie
xxx Karasiowa





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz