niedziela, 6 grudnia 2015

Zespół Scrap Shop

Kochani z ogromną radością przedstawiam Wam nasz nowy zespół :)


Ewelina - KoliberArt

Nazywam się Ewelina - w sieci występuję jako KoliberArt. 
Najbardziej lubię tworzyć kartki, notesy oraz albumy, lecz nie stronię od innych form. 
Lubię eksperymentować i nie boję się nowych wyzwań. 
Bardzo dziękuję za zaufanie, przede mną kolejny kreatywny rok w Zespole ScrapShop!




Basia
  
Mam na imię Basia, scrapbookingiem zajmuję się już ponad pięć lat, od 2011 roku prowadzę swojego bloga kalinowy.blogspot.com, na przełomie tych lat moje prace zmieniały się, dojrzewały aż w końcu chyba znalazłam swój styl. 
Uwielbiam prace mediowe, cały czas się uczę i doskonalę swój warsztat w tym kierunku, jestem samoukiem dlatego wszystko muszę wypróbować, dotknąć i poznać. 
Oczywiście tworzę również kartki, albumy, tagi, alteruję stare przedmioty. 
Oprócz papieru fascynuje mnie także tworzenie biżuterii haftem sutaszowym.
 Ciągle poszukuję, próbuję różnych technik, nie boję się eksperymentów.





Weronika - Werciakol


Cześć - nazywam się Weronika Górak-Pietrowska, ale dużo z Was zna mnie jako Werciakol. 
Robię głównie kartki, na których zamieszczam kolorowane przeze mnie stemple. 
I po kolorowankach będziecie wiedzieć,że to ja:)
 Każda kolorowanka to taka cząstka mnie. 
Wkładam w nią serce i swoje emocje. Kiedy na kartkę nie mam pomysłu sięgam po kredki, kawę i stempel i potem do niego buduję całość.


 Dziękuję za wszystkie przesłane zgłoszenia, oglądanie Waszych prac było samą przyjemnością :)


Pozdrawiam 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz